Špajza 27. siječnja 2017.

Sve tajne najboljih zimskih salata

Thinkstock
gastro postao gastro.24sata.hr
Zimska salata odličan je način da odmorite organizam od teške hrane.Olakšajte si pripremu uz nekoliko naših savjeta

Iako zimu doživljavamo kao doba za teška jela koja nas pune energijom i daju nam toliko željenu toplinu, ponekad je dobro odmoriti organizam od svih slasnih i masnih hrana i navaliti na dobru, bogatu salatu. Donosimo vam pet pravila za što bolju pripremu upravo takvih, zdravih i ukusnih, bogatih i raznolikih salata.

salata od krumpira | Author: Thinkstock Thinkstock

Koristite samo sezonske namirnice. Iako danas na svakom koraku možemo kupiti voće i povrće s različitih strana svijeta, najbolji odabir uvijek će biti ono sezonsko za koje i sami znamo od kuda dolazi. Gljive pripremljene na maslacu dat će sjajne kremaste note, dok će prokulice, cvjetača i brokula biti sasvim neuobičajen, ali tako ukusan dodatak vašim salatama.

Dodajte proteine. Nemojte svoju salatu temeljiti samo na povrću ili pak dodati tjesteninu i smatrati da ste riješili problem. U posudu ubacite šaku orašastih plodova, slanutka ili pak neku od vegetarijanskih zamjena za meso kao što je primjerice tofu. Imate li ostataka mesa od prethodnog dana, a nije vam mrsko u njemu uživati hladnom, nasjeckajte ga i ubacite u salatu. Ručak samo takav!

jesenska salata | Author: Thinkstock Thinkstock

Teksture čine salatu. Izaberite sastojke različitih tekstura poput cikle, svježeg kupusa, cikle, ječma i badema pa ih dobro pomiješajte. Hrskave namirnice kombinirajte s kremastim, one mekanije s tvrđima.

Sastojke nasjeckajte na približno jednaku veličinu. Na taj ćete način u jednom zalogaju moći zahvatiti sve željene sastojke i osjetiti njihove teksture i okuse na različite načine. Jednostavan trik za još veći užitak.

Dressing birajte prema težini sastojaka u salati. Koristite li teže povrće poput svježeg kupusa slobodno se opustite pa u salatu dodajte senf, češnjak i čili, a ako ste se pak odlučili na slabije sastojke poput onih s prosom, koristite jednostavne dodatke poput limuna i grčkog jogurta.

Dobar tek!

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.