Kolumne 26. kolovoza 2017.

Traže se repete: Juha od leće i slanine

Fitness Klinika
gastro postao gastro.24sata.hr
Sanja i Dražen iz Fitness klinike ovog nam tjedna donose recept za brzu juhu od leće i slanine...

Od svega par sastojaka napravim ukusno jelo. Par namirnica i par začina ponekad je dovoljno za nešto tako fino da ne možete vjerovati. Ova juha od leće prijat će vam topla sad dok je još ljeto, ali i vruća u prvim jesenskim danima.

 

Možda vas zanima... Savršen ljetni spoj piletine i rajčice Kolumne

 

 | Author: Fitness Klinika Fitness Klinika

 

Ovaj recept možete iskoristiti za glavno jelo ili predjelo. Hranjivost ovog obroka je velika i to posebno zbog leće. Leća je odlična zrnata mahunarka. Iznimno je cijenjena zbog visokog udjela proteina (26 g na 100 g). Odlična je u kombinacijama s mesom i jajima, ali posebno cijenjena i kod izrade bezmesnih jela.

 

Juha od leće Možda vas zanima... 5 razloga za obožavanje jela s lećom None

 

Tako primjerice ovo jelo se može napraviti i u bezmesnoj varijanti (prikladno za vegetarijansku ili vegansku ishranu). Tada se jelo naravno priprema bez mesa i bitno je da se dodaju druge grahorice u samo jelo (npr. slanutak) ili pak da se uz jelo konzumira kruh s kvalitetnim žitaricama (u ovom slučaju domaći kruh od raženog i pirovog brašna).

 

Možda vas zanima... Ljetni sendviči s pohancima u sasvim novom ruhu Kolumne

 

 | Author: Fitness Klinika Fitness Klinika

 

Za četiri tanjura  trebat će vam:

  • 10 dkg špeka
  • 20 dkg mrkve 
  • 25 dkg zelene leće
  • 4 žlice rajčice (passata)
  • začini: sol, papar

Priprema:

  1. Leću namočite u vodu dok ne pripremite ostale sastojke (poželjno bar sat vremena prije kuhanja).
  2. Špek nasjeckajte na trakice.
  3. Mrkvu nasjeckajte na kockice.
  4. U dublju posudu kad se zagrije ubacite prvo špek, kad postane staklast dodajte mrkvu, miješajte 5 min i zatim dodajte ocijeđenu i ispranu leću, zalijte vodom da sve bude dobro pokriveno i ostavite kuhati na srednjoj jačini. Dodajte sol i papar po ukusu.
  5. Ovisno o leći kuhat će se oko sat vremena, probajte je li leća mekana. Tik prije nego je gotova dodajte paradajz i ostavite da još malo prokuha.

Dobar tek i redovno eksperimentirajte s receptima! 

Kliknite nas na FITNESS KLINIKA Facebook i Instagram.

Za vas pišu Sanja Starešinić, trener osobnog razvoja i Dražen Starešinić, instruktor fitnesa.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.