U Japanu nikad kraja inovacijama – nedavno su tako predstavili potpuno novo voće, lemon melon (limun-dinju) – koju su uzgojili farmeri na japanskom otoku Hokkaido. Izvana, novo voće izgledom podsjeća na mini lubenicu, ali nema karakteristične svijetle i tamne zelene pruge već je njezina kora žuto-zelene boje.
No iznenađenje slijedi kad otvoriš limun-dinju: 'meso' ovog voća je blještavo bijele boje, a kad ga zagrizeš, kako opisuju oni koji su ovo voće imali prilike kušati, oduševi te njegova slatkoća, nakon koje slijedi i osvježavajuća kiselina limuna. Voće ima teksturu svježe ubrane, još ne potpuno mekane kruške, no kako dodatno dozrijeva tako i njegova tekstura postaje mekša.
Novo voće na tržište plasira tvrtka Suntory, a njihov tim limun-dinju uzgojio je kao rezultat višegodišnjeg istraživanja. Na uzgoju ovog novog voća radili su punih 5 godina prije nego što su ga ove godine uspjeli premijerno predstaviti i plasirati na tržište.
Limun-dinja vrlo je ekskluzivne naravi – u ovoj prvoj sezoni, do kraja kolovoza, prodaju samo 3800 komada (koliko ih je ukupno uzgojilo 5 odabranih poljoprivrednika iz mjesta Furano na otoku Hokkaido), a svaki stoji 3218 jena, što je oko 20 eura (preciznije, 20 eura i 57 centi).
Ako misliš da skuplje ne može, varaš se – najskuplje voće na svijetu je (također japanska!) Yubari King dinja – jedan komad nedavno je prodan na aukciji za 5 milijuna jena, što je skoro 32.000 eura! Također, za 10.000 jena (63 eura) u Japanu se prodaje Zentsuji četvrtasta lubenica, dok jedan grozd grožđa Ruby Roman dostiže cijenu od čak 1,2 milijuna jena (7665 eura)!
Pa, tko voli neka izvoli!