Tulum, mjesto u Meksiku postalo je tako bogatije za jednog od vodećih genijalaca u svijetu moderne gastronomije. Kuhinja na otvorenom, ništa luksuzno ni pretjerano te jednostavan dizajn ovog "divljeg" restorana ono je što turiste diljem svijeta privlači u Meksiko, gotovo u samu džunglu.
Podsjetimo, chef danske Nome, jednog od najutjecajnijih restorana današnjice, svoj je kulinarski dom nakratko zatvorio zbog preuređenja u restoran farmu, Nomu 2.0, a zatim se upustio u avanturu otvaranja pop up restorana koji je shvaćanje istih podigao za čak nekoliko razina.
Pop up u Meksiku treći je takve vrste. Noma je slične pothvate imala u Tokiju i Sidneyu, a ideja koja se krije iza čitavog projekta jest upotreba lokalnih namirnica i kulture na sasvim poseban način. Kako u rukama majstora Redzepija baš sve uspijeva, ne čudi nas činjenica kako je meksička Noma gotovo u svako doba krcata gostima.
Uz Redzepija, tamo su i njegova slastičarka Rosio Sanchez te donedavni perač suđa i trenutni partner u restoranu, Ali Sonko. Tasting meni koji pripremaju traje oko dva i pol sata dok su gosti za taj doživljaj dužni izdvojiti oko 600 dolara. Sudeći prema mnogobrojnim postovima na Instagramu, ljubiteljima dobre hrane za takav užitak nije nimalo teško izdvojiti pozamašnu svotu novaca.