Delicije inspirirane jednorozima prije svega karakteriziraju pastelne boje, a najčešće je riječ o nježnim ružičastim, ljubičastim i plavim nijansama. Prije nekoliko su se tjedana pojavili prvi primjerci detaljno ukrašenih macarons kolačića, da bi zatim stvar postala daleko ozbiljnija, a jednorozi preuzeli krafne, sladoled, tostove i smoothieje.
No sve je dobilo neki novi, još veći smisao kada je poznati američki lanac modernih kafića Starbucks u svoju ponudu odlučio uvesti jednorog Frappuccino.
Budući da Starbucks ništa ne radi polovično, otišli su korak dalje pa tako njihovo piće može čak i mijenjati boje. Osim oduševljenih kupaca, javili su se i oni kojima se Starbucksove invacije nimalo ne sviđaju. Kritike na veliku količinu šećera manji su problem dok veći predstavlja slavni chef Anthony Bourdain koji je u jednoj rečenici opisao mišljenje mnogih na Starbucksovu novotariju.
"Riječ je o tri stvari koje mrzim: Starbucks, jednorozi i ružičasta i ljubičasta boja. I Frappuccino. Te četiri stvari čine savršenu skupinu odvratnosti", izjavio je Bourdain u svom stilu.