Ovim partnerstvom, Lidl je dao doprinos uspješnom i nesmetanom radu HGSS-ovaca, koji svakodnevno daju sve od sebe kako bi pomogli ljudima u nevolji, često riskirajući vlastite živote.
Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.
„Uistinu smo ponosni na ovu suradnju, na zajedničku kampanju i činjenicu da smo doprinijeli radu naših HGSS-ovaca, koji bez trunke samohvale svakodnevno spašavaju živote. Odlučili smo da zaslužuju našu podršku, s obzirom na to da godinama nesebično, neumorno i izuzetno pozitivno, s osmjehom na licu pomažu našim građanima i turistima. Spojiti njihove navike i njihov radni dan s našim Okusima zavičaja je bilo lako, logično i prirodno. Pravim herojima, a oni to uistinu i jesu, potrebne su hranjive, domaće i konkretne namirnice, kako bi izdržali svakodnevne izazove i napore koji su pred njima. Naš brend Okusi zavičaja obuhvaća autohtone proizvode domaćih dobavljača koji čine idealan obrok volonterima HGSS-a dok su na zadatku“ – istaknula je Marina Dijaković iz Lidla Hrvatska.
HGSS-ovci su u hrvatskoj javnosti izuzetno omiljeni. Svojim volonterskim radom, kojim svakodnevno čine istinsku razliku u životima unesrećenih ljudi, pokazuju stvarnu ljudskost, uspijevajući uvijek u svoju komunikaciju utkati dozu humora. Pročelnik Hrvatske gorske službe spašavanja Josip Granić ovom je prilikom izjavio:
„Naša služba sastavljena je od volontera kojima je jedina motivacija za obavljanje ovog posla pomaganje unesrećenim ljudima. Ne patimo od toga da se o nama puno priča ili piše, ali vjerujem da je upravo naša dobra i otvorena komunikacija dovela i do ove lijepe suradnje s Lidlom, koja nam puno znači. Osim što će nam s njihovom podrškom obavljanje svakodnevnih zadaća biti olakšano, veseli nas vidjeti da Lidl također vodi brigu o okolišu te da godinama pruža podršku domaćim dobavljačima.“