Špajza 24. studenoga 2017.

Znamo kamo idemo, jer znamo odakle dolazimo

foto: Podravka
gastro postao gastro.24sata.hr
Ove godine Podravka slavi 70 godina poslovanja. Ponos i zadovoljstvo svime što smo postigli, želimo podijeliti s našim potrošačima, koji nas inspiriraju i pokreću. Svoj uspjeh izgradili smo na njihovom povjerenju. Stoga smo, u godini velikog jubileja, kreirali i posebnu komunikacijsko-marketinšku kampanju, ne samo kako bi slavili, već i dodatno zahvalili svima onima koji su doprinijeli uspjesima Podravke.

Porukom „Znamo kamo idemo, jer znamo odakle dolazimo“, koja čini okosnicu rođendanske marketinške kampanje, želimo istaknuti Podravkine vrijednosti, tradiciju, sljedivost, doprinos hrvatskom gospodarstvu i društvu, kao i povezanost s potrošačima diljem svijeta.

Od Australije do Grenlanda……

Podravka, jedna od vodećih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi, nastala je 1947. godine, na temeljima nekadašnje tvornice pekmeza i prerade voća braće Wolf. Danas, 70 godina kasnije, Podravkini proizvodi nalaze se na policama trgovina u više od 50 zemalja na svih 5 kontinenata. 

„Začinili smo život u najudaljenijim kutcima svijeta, donijeli smo toplinu tamo gdje je najhladnije, obišli smo pola svijeta samo da bi otkrili da je kod kuće najljepše. Jer ova zemlja može roditi fantastične stvari, koje su pronašle svoje mjesto u kuhinjama na svim kontinentima“ - emotivna je poruka televizijskog spota o snazi domaćeg, hrvatskog proizvoda, znanju i iskustvu generacija Podravkinih zaposlenika koje su gradile Podravkin uspjeh.  Zajedno s našim potrošačima poštujemo tradiciju i njene vrijednosti, a u kombinaciji s najsuvremenijim kreativnim metodama i tehnološkim dostignućima postavljamo standarde i stvaramo najnovije trendove na tržištu.

Kroz iskustva stvarnih ljudi, naših potrošača od Australije do Grenlanda, u kampanji želimo prenijeti poruke o hrvatskoj kvaliteti, snazi domaćeg proizvoda i ponosu na domaće vrijednosti, koje je Podravka u svojih 70 godina prenijela diljem naše planete.

 

 | Author: Podravka foto: Podravka

 

Ponosni na hrvatsko porijeklo i kvalitetu

Komunikacijskim aktivnostima povodom 70 godina poslovanja, slavimo poslovni uspjeh, ali ujedno želimo probuditi i nacionalni ponos zbog domaćih vrijednosti koje vrlo često zaboravljamo. Kvalitetu i konkurentnost svojih proizvoda, koji su danas rasprostranjeni diljem svijeta, gradimo na domaćem porijeklu i kvaliteti, uz ulaganje u istraživanje i razvoj te nova znanja, prateći tehnologije i trendove. 

Kvaliteta Podravkinih proizvoda temelji se na trudu domaćeg čovjeka, naših poljoprivrednika, koji uzgajaju plodove jedinstvene kvalitete, okusa i mirisa. Posebnu pažnju posvećujemo podršci domaćim poljoprivrednicima kao partner, ne samo kroz otkup njihovih proizvoda, nego i edukaciju i stručna znanja koja s njima dijelimo. Stoga će, povodom obilježavanja velikog jubileja, Podravka posebnim projektom pružiti svoju dodatnu podršku domaćim poljoprivrednim proizvođačima, kako bi zajedno stvarali nove generacije Podravkinih proizvoda koji će donositi toplinu i začin u svaki kutak svijeta.

Nagrađujemo vaše povjerenje

Svoj veliki, okrugli rođendan, slavimo s vama i nagrađujemo vašu vjernost. Pripremili smo za vas brojne nagradne natječaje na našim digitalnim kanalima i platformama. Sve što ćete trebati učiniti jest porukom i slikom pokazati svoju ljubav i privrženost našim proizvodima. Zato u periodu koji dolazi pratite naš Facebook profil i Coolinariku.

Igrajmo se i slavimo zajedno naših 70 godina!

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.