Najave 21. veljače 2020.

U Rougemarinu je održana prva "Steak me out" večera

Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
PIK Vrbovec, najveći proizvođač junetine u Hrvatskoj, ponosno je predstavio svoje ekskluzivne proizvode – dry age steakove. Radi se o posebnoj vrsti odrezaka koji prolaze specifičan način obrade i suhog zrenja, a namijenjeni su gurmanima „zrelim“ za premium okuse

PIK Vrbovec održao je prvu u nizu 'Steak me out' večeri u restoranu RougeMarin. Chef Marin Medak za brojne je goste pripremao odreske od najkvalitetnijeg junećeg mesa s hrvatskih farmi - Rib eye, T-bone i Tomahawk,  pripremljene prema metodi suhog zrenja. Marin je pred gostima pripremao tatarski biftek, a održan je i edukativni dio ove večeri na temu mesnih rasjeka i pozicija mesa. 

Ovi vrhunski komadi junetine dolaze s domaćih farmi s kojima PIK surađuje već dugi niz godina, a njihova je kvaliteta prepoznata i u svijetu. Naime, PIK još od šezdesetih godina prošlog stoljeća izvozi junetinu na zahtjevno talijansko tržište, koje je poznato po steakovima. Glavni PIK-ov izvozni proizvodi su juneći milanski rez koji se izvozi u Toscanu i ramstek koji se servira kao svjetski poznato jelo Bistecca alla Fiorentina. 

 | Author: Promo Promo

Direktor sektora marketinga i razvoja PIK Vrbovca, Boris Jaranović pozdravio je prisutne goste te izjavio: „PIK Vrbovec je najveći proizvođač i opskrbljivač junećeg mesa s oznakom Hrvatska junetina te smo izuzetno ponosni na suradnju s udrugom Baby beef koja okuplja proizvođače tovne junadi. Naime, PIK otkupljuje juneće meso s preko 60 hrvatskih farmi, a svoje meso plasiramo na više od 1000 prodajnih mjesta. Ugledni svjetski restorani i njihovi gosti prepoznali su kvalitetu PIK-ovog junećeg mesa te me izuzetno veseli što smo započeli suradnju s RougeMarinom jer to znači da i u Hrvatskoj postoji glad za vrhunskim steakovima. Vjerujem da će ovi premium proizvodi, koji za sada još nisu dostupni u maloprodaji, obogatiti domaću ponudu mesa te da će jednako oduševiti  'stare' gurmane kao i one koji će tek postati dovoljno 'zreli' za ovakve užitke."

 | Author: Promo Promo

Za jelovnik je bio zadužen poznati hrvatski chef i vlasnik RougeMarin restorana Marin Medak, koji je gostima detaljnije predstavio karakteristike ovih ekskluzivnih odrezaka: „Dry age steakovi dobiveni su od najkvalitetnijeg junećeg mesa s hrvatskih farmi. Ovi odresci pripremljeni su u kontroliranim uvjetima prema složenoj metodi suhog dozrijevanja koje traje najmanje šest tjedana. Zahvaljujući tom procesu, postiže se specifična crvena boja te iznimna sočnost, karakteristična aroma i mekoća mesa."

 | Author: Promo Promo

Atmosferu je dodatno upotpunio i akustičan nastup Saše Lozara u pratnji klavijature. Najavljena su još dva datuma 'Steak me out' večeri u RougeMarinu – 19. ožujka i 23. travnja, kako bi svi ljubitelji imali priliku kušati ovu premium poslasticu koja se nalazi na rijetkim jelovnicima hrvatskih restorana.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.