Na samo će Valentinovo biti godinu dana otkako je pastry chef Robert Hromalić preuzeo slastičarnicu Le Kolač i izmijenio apsolutno sve - osim imena. Nakon usavršavanja na prestižnom Ferrandiju, široj se javnosti predstavio Gibanicom, Lješnjakom i Čupavcem u pastry shopu Time u Teslinoj, koji je bio relativno kratkog vijeka. Ipak, njegove slastice s potpisom ostavile su snažan trag na slastičarskoj sceni, osobito na one koji razumiju da visoka kvaliteta diktira i višu cijenu.
Nakon što se razišao s Timeom, ugrabio je Le Kolač na Petretićevom trgu i pokrenuo vlastitu slastičarnicu s izraženim vizualnim identitetom. Robertovi su kolači ponovno naišli na odobravanje, osobito mlađih gostiju, a istovremeno je on naišao na niz komplikacija koje idu ruku pod ruku s vođenjem vlastitog posla. "Mislim da mi je 2019. bila najteža godina u životu, izmorila me maksimalno, ali svakako sam ponosan na sve postignuto u prvoj godini Le Kolača", iskren je bio Robert.
Bila je to zaista dinamična godina s nekoliko kompletnih izmjena ponude, a vrijedi se prisjetiti slastica poput Limuna, tarta s malinom, ružom i lycheejem te svih varijanti s lješnjakom koje su dosad izašle iz njegove kuhinje. Bitno je napomenuti da je ljubiteljima slastica pobliže predstavio i ruby, najveću inovaciju u svijetu čokolade u posljednjih 80 godina, a rekreirao je i dobro poznate okuse Kraševih uspješnica Bajadere i Griotta. "Uz sve popratne obaveze teško je posvetiti se svakom proizvodu 100 %, ali unatoč tome nove sam proizvode uspio realizirati točno onako kako sam ih zamislio", dodao je.
Prvi rođendan uz devet novih slastica i custom torte
Kroz prvu je godinu Le Kolač postao prepoznatljiv po netipičnom, duguljastom obliku slastica, a ostaju mu vjerni i u rođendanskoj ediciji od devet slastica. "Forma kolača je ista, individualno su zapakirani i prepoznatljivi. Ono što smo promijenili je pakiranje. Plastičnu ambalažu zamijenili smo ekološki prihvatljivom, a svoju viziju konstantno osnažujemo novim idejama i dižemo je na višu razinu", rekao je Robert. Ekološku osviještenost, u vidu redukcije nepotrebnog otpada, iskazali su i kroz cijene, koje su nešto niže ako se kolač konzumira u slastičarnici.
U zlatnoj vitrini Le Kolača od ovog su ponedjeljka Tart od karamele i badema, Čokoladni kolač sa sjemenom tonke te osvježene verzije Lješnjaka i Pite od jabuka, Bajadere, Griotte i Ruby. Novitet su i veganski, bezglutenski flan sa sojinim i kokosovim mlijekom te bezglutenski Cheesecake s yuzuom.
Dostupne su i Torta od lješnjaka te Torta od čokolade, koje je potrebno naručiti dva dana ranije, a najavljena je i opcija izrade torte po izboru klijenata. "Kako bi svi gosti mogli dobiti ono što žele, odlučio sam uvesti opciju Custom torte. Odredili smo neke korake koje kupac prati kako bismo se lakše razumjeli - veličine, okusi biskvita, punjenja, dekoracija, mogućnost apliciranja logotipa i slično. Zapravo se radi o suradnji Le Kolač tima i kupca", pojašnjava. U ovom je slučaju treba naručiti nešto ranije, najmanje sedam dana prije preuzimanja.
U drugu godinu rada ući će i s keksićima, karamelom, pastama, čokoladama te vrućom čokoladom koju će gosti pripremati sami, a kupovinu većeg broja slastica olakšat će i Le Kolač six pack.
Iz najavljenog čini nam se kako su evaluirali prvu godinu i osmislili uključivu ponudu u kojoj ne nedostaje poznatih, utješnih okusa, ali i izazovnih sastojaka. Na papiru nam druga godina Le Kolača zvuči dobro, a nadamo se kako će ostati dosljedni postavljenom standardu, cijeni i vizualnom identitetu. S obzirom na renome koji je Robert Hromalić zaradio u posljednje tri godine, manje ni ne očekujemo.