Prilično ste tajnoviti kad je u pitanju koncept nove slastičarnice. Vidjeli smo samo da ste ostali vjerni zlatnoj boji te da nas očekuju voćni višeslojni voćni deserti. Što nam još možete otkriti?
Radi se o boutique slastičarnici koja se nalazi u mirnoj ulici iza Petrove crkve u Zagrebu. Osim vrhunskih sastojaka i nekih novih okusa koje koristimo u individualnim kolačima iz ponude, posebnu pažnju usmjerili smo na to da svaki proizvod bude individualno osmišljen, dizajniran i povezan u konceptualno ujednačenu cjelinu koja će se vremenom nadograđivati.
Kako to da ste odlučili preuzeti već postojeći brend Le Kolač?
Slastičarnica se nalazi na mjestu istoimene slastičarnice koja je postojala zadnjih devet godina i zbog cijele priče koja stoji iza toga nisam htio primijeniti ime. Iako je ime ostalo nepromijenjeno, koncept i identitet su u potpunosti promijenjeni.
Kada je službeno otvaranje i koja su vaša početna očekivanja?
Le Kolač svoja vrata otvara u četvrtak 14. veljače na adresi Petretićev trg 3, a radit će od ponedjeljka do subote od 10 do 20 sati. Nadam se da će sve ići po planu i da će posao biti uspješan.
Inspiraciju u ovom trenutku očito pronalazite u voću, baš poput Cedrica Groleta. Koliko je vaše vrijeme u Le Meuriceu utjecalo na koncept Le Kolača?
Uz tri voćna kolača (Ruby s malinom, Limun i Pitu od jabuka) u ponudi imamo i tri nešto klasičnija (Čokolada, Lješnjak i Cheesecake) tako da ne bih rekao da inspiraciju pronalazim isključivo u voću. Ideja početne ponude kolača bila je obuhvatiti što više okusa dobro prihvaćenih u našim krajevima. Le Meurice je bio jedinstveno iskustvo koje me između ostalog dodatno izgradilo kao slastičara te je svakako imalo utjecaj na ono čime se danas bavim.
Hoćemo li i ovdje moći isprobati neke od vaših signature slastica, poput Gibanice ili Lješnjaka?
U ponudi će nalaziti 6 u potpunosti novih, individualnih kolača - Lješnjak, Čokolada, Cheesecake, Limun, Pita od jabuka i jedan kojeg bismo posebno istaknuli, a to je Ruby. Radi se o prirodno crveno-ljubičastoj vrsti čokolade koja ne sadrži umjetna bojila i arome. Osvježavajuća je, ima laganu, kremastu teksturu te voćni okus s kiselkastim notama. 2018. godine proglašena je inovacijom godine, a na našem tržištu još je poprilično nepoznata i zanimljiva. Osim kolača, u ponudi se nalaze i četiri torte - Čokolada, Lješnjak, Limun i Cheesecake, ali po dogovoru radimo i torte po narudžbi.
Deserti će se svakako mijenjati sezonski, ovisno o dostupnosti namirnica, a povremeno će u ponudi biti i tematski te personalizirani proizvodi. Cilj nam je, uz korištenje vrhunskih i najkvalitetnijih namirnica, surađivati s manjim OPG-ovima iz Hrvatske i isticati lokalne okuse. Uskoro krećemo i s jedinstvenim modelom slastica za vjenčanja, a o svemu ćete više moći saznati na našoj web stranici, s webshop prodajom, koja je u izradi, ali i društvenim mrežama (Instagram, Facebook).
U Timeu ste imali veliku, dobro opremljenu kuhinju i tim. Je li situacija drukčija u Le Kolaču i koliko ste slastičara okupili?
Osim mene, u timu se nalazi dizajnerica Paula Šantić, ekonomist Krešimir Ivanagić te chefovi Vesna Vlahović i Martin Mijatović. U cijelu priču uključen je i velik broj suradnika i prijatelja.
Zadnji put kad smo pričali s vama rekli ste da vam je želja da ljudi slastice ponesu sa sobom i uživaju u njima na nekoj lijepoj lokaciji u gradu, baš kao što ste vi u Parizu. Hrvatski je mentalitet nešto drukčiji pa su gosti bili nezadovoljni terasom u Timeu. Hoćete li sličnu kulturu jedenja pokušati progurati i ovdje?
Za početak ćemo u ponudi imati kolače i Kimbo kavu za van, ali na proljeće otvaramo vrtnu terasu ispred slastičarnice gdje će gosti moći uživati u opuštenoj atmosferi i proširenoj ponudi kolača, ali i drugih proizvoda.