Slavna glazbenica Katy Perry vlasnica je brenda De Soi, u sklopu kojeg prodaje bezalkoholna pjenušava pića. Brend je pokrenut prije malo više od godinu dana, a sada je predstavljen i jedan novi okus u redovnoj ponudi.
Perry je prije 3 godine izdala je svoj zadnji studijski album, a u međuvremenu se više posvetila biznisu nego glazbenoj karijeri. Osim brenda De Soi, Perry tako sudjeluje u kampanji Just Eat, a ima i vlastitu liniju cipela i nakita, u koju se brend pića savršeno uklapa – pa to je jedan cijeli Katy Perry lifestyle!
De Soi su bezalkoholna aperitivna pića, koja je Katy prvi put predstavila početkom prošle godine. U ovaj posao krenula je sa svojom prijateljicom Morgan McLachlan.
"Htjele smo na tržište plasirati pića koja su puna mjehurića i jako ukusna, no bez alkohola, tako da u njima bez problema možemo uživati i rano ujutro. Uspjele smo u ovaj posao uklopiti i našu strast prema zdravim sastojcima biljnog podrijetla“, poručile su prilikom pokretanja brenda De Soi Katy i Morgan.
Do sada De Soi napitci imali su 3 okusa – Golden Hour (citrusi i limunska trava), Champignon Dreams (jagode i grejp) te Purple Lune (kupina, vanilija, ružine latice). A ovaj tjedan Katy je ponosno predstavila i četvrti okus Tres Rose. Kako objašnjavaju iz brenda De Soi, riječ je o "odvažnom i dobro izbalansiranom ljetnom piću s notama maline i rooibosa". Ovo piće sadrži i adaptogene (biljke koje ljekovito djeluju na naše tijelo i pomažu u uspostavljanju ravnoteže) poput lavlje grive (gljiva Hericium Erinaceus) i šafrana koje "podižu raspoloženje bez alkohola".
"Ovo piće osmislili smo kako bismo vam pružili sve ono što biste dobili nekim alkoholnim pićem, ali bez alkohola! Ovaj novi okus sadrži note koje biste tipično pronašli u roseu, a posebno se ističu malina i liči", poručuje slavna pjevačica.
Cijena pakiranja od 4 limenke u SAD-u stoji 25 dolara.