Špajza 21. rujna 2018.

Na marendinu u najboljem hrvatskom restoranu

foto: Pelegrini
gastro postao gastro.24sata.hr
U organizaciji Coca-Cole HBC Hrvatska i zaklade Budi Foodie u šibenskome restoranu Pelegrini održan je humanitarni marendin kojim su prikupljena sredstva za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji.

Iako je u prvom naletu Michelinovih zvjezdica ovaj dragulj u strogom centru Šibenika nepravedno zaobiđen, sve je vrlo brzo došlo na svoje. Tako je ovoga četvrtka u Pelegriniju chefa i vlasnika Rudolfa Štefana, održana mala svečanost povodom jedne sjajne ideje pretvorene u djelo.

 | Author: Pelegrini foto: Pelegrini

 | Author: Pelegrini foto: Pelegrini

Naime, zakladu Budi Foodie je Rudolf Štefan osnovao kako bi omogućio obrazovanje i usavršavanje mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu. Zaklada osigurava financijske potpore talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim restoranima i akademijama, što će pridonijeti daljnjemu razvoju i podizanju kvalitete hrvatske ugostiteljske ponude.

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

Budi Foodie želi omogućiti stvaranje novih generacija vrhunskoga ugostiteljskog profesionalnog kadra. Želimo graditi pozitivan stav među mladim ljudima o gastronomiji i ugostiteljstvu te im ukazati da je to izvrstan karijerni odabir koji omogućuje dinamičnu radnu okolinu, kreativno izražavanje, neprestano učenje te razmjenu znanja i iskustava s kolegama iz inozemstva”, istaknuo je Štefan.

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

Rudolf Štefan je naglasio i da je vrlo teško danas raditi, te da će ako se stanje uskoro ne popravi za koju godinu morati prestati baviti ovakvim tipom ugostiteljstva. Srećom, uslijedile su vedrije teme, kokteli i nekoliko jela koja su nas vratila u doba kad su djedovi radili u polju, a bake im u rane jutarnje sate radile kvalitetne, domaće obroke. Marende ili marendine...

 | Author: Pelegrini foto: Pelegrini

Humanitarni marendin u restoranu Pelegrini počeo je tvrdim i meko kuhanim jajima i pršutom, na koje se nastavio bogati slijed ribljih jela – kamenice, dagnje s porilukom i pancetom, marinirane srdele s povrćem, riblja marinada s grahoricama i tart od dagnja. Nakon toga su posluženi i juha s kuhanim (lešo) mesom, bakalar na brudet, ragu od sipe, jota, piletina s paprikom. Osim idealne, gotovo impregnirane jote, brudet je bio gotovo idiličan, a briljantna zakuska završila je uz lisnato tijesto i kremu od smokava te slatke bajame i limun uz prošek s otoka Visa. A nekima i s rakijama Alena Bibića.

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

Daroviti barmen Roman Rabik za dobrodošlicu je poslužio Jutrinni u Pelegriniju (liker Cointreau, shrub od kave i mrkve, pjenušac), koktel nadahnut kultnim Bellinijem, a uz desert je savršeno uklopio džin The Botanist, pojačan ličkim kozjim sirom, Schweppes Citrus Tonic, sok od limuna, bitter od šljive i pjenu od hvarskoga rogača u koktelu Goat on the rocks. Snalažljiviji gosti su pronašli i jednu od posljednjih limenki Pelegrini Saisona, svježeg i aromatičnog piva, napravljenog upravo za terasu ovog prekrasnog lokala.

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu zbog čega neprestano pomaže njihov razvoj. Istodobno je u svojim društveno odgovornim projektima među ostalim usmjerena na mlade i razvoj njihovih vještina i talenata kako bi se povećala zapošljivost mladih te im pomogla u izgradnji uspješnih karijera.

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish
„Suradnja sa zakladom Budi Foodie za nas je logičan korak jer objedinjava naša nastojanja da pridonesemo razvoju hrvatskoga turizma i pomognemo mladima u profesionalnome razvoju. Nedostatak obrazovane radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora, pa ovom suradnjom želimo pridonijeti rješavanju toga problema.

 | Author: Pelegrini foto: Pelegrini

Coca-Cola HBC Hrvatska ima bogato i široko znanje o ugostiteljskome kanalu te najsuvremenijim svjetskim trendovima i rado ga dijelimo s našim kupcima i drugim zainteresiranim dionicima te ćemo se na tome području i dodatno uključiti. Pripremamo projekte kojima ćemo naše potencijale, bogato i široko znanje staviti u službu kvalitetnijega obrazovanja mladih na njihovu korist, ali i korist poslodavaca u turizmu i ugostiteljstvu“, najavila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

 

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.